Monday, January 10, 2011

You really Annoyed Me :(

Balik rumah petang tu, aku kena soal dek gara-gara aku berjalan masuk ke sekolah dengan seorang budak lelaki. Iyaa la. Ayah aku pantang tengok aku berjalan sebelah lelaki kecuali sebelah best friend aku yg lelaki tu. Sebab die sangat la dikenali oleh family kite orang. Selalu duduk lepak kat depan rumah. Geng sepermainan futsal waktu sekolah. Memang rapat sangat. Aku memang sebolehnya tak merahsiakan apa-apa daripada die termasuklah tentang "Si Annoying Boy". 
Erhemmm :) Back to the topic yerr sayang? Hehe. Balik rumah tu, "Sape tu tadi? Bukan main rapat lagi akak jalan sebelah die?" tanya ayah. Ermmm. Aku just geleng kepala sebab seriously aku tak tahu nak cakap apa. 
Pagi keesokannya, aku dihantar oleh ayah aku terus kat depan pagar sekolah. Nahhh. Memang rasa mak datin la pulak. Haha. Tapikan, si annoying boy dengan konco-konconya berada kat depan pagar tu. Dan tak semena-mena, "Hai amoi tinggi. Miss you so much !" Erkkk? You really annoyed me boy! Aku terkejut bukan kepalang dan ayah aku sudah berbunyi erheemmm kat sebelah aku waktu tu. Arghhh. Why must this happened at that time? Erghhhh :(

http://www.emocutez.com
My heart whisper something to me. But, I'M CLUELESS...
What is this???

No comments: